insaf

assalammualaikum:) 

sudah tidur or belum?
haha,lewat dah kan,mesti tidur:/

okay. oleh sebab blog ini aku edit sampai tinggal sisa sisa saja. you alls kisah or tak? kalau tak kisah tak apa lah. sebab luaran tak penting,yang penting dalaman kan? ibarat blog ini jugak. hiasan semua tak penting. cukup sekadar sejuk mata memandang gitu. 

motif aku remove remove semua hiasan?

so,azam tahun baru. ya,well. ada sikit kena mengena dengan tu. aku nak berubah.  being better than 2011. dunia tak akan kekal lama mana. cepat kumpul amalan. aku takut. sangat takut. korang tak takut?
aku kena kejutan budaya. hewhew:3 kejutan budaya apa,i am not sure about that. something yang menyeru aku untuk berubah. really scared lah weh. . oh,then. aku bukan nak tunjuk baik or what. aku cuma manusia biasa. manusia kan ada perasaan masing masing. mulut orang kan,biasa lah mana boleh nak tutup. tak bising dunia ni jap lagi. haha=D. ngutuk ngutuk. ohhh my~

sudah sudah. cukup sampai sini. macam "terdidik wanita,terdidik generasi lah" pulak adoi. 

tak semua manusia sempurna.
kalau suka like lah! :D

No comments: